Wodomierz na wodę bezpowrotnie zużytą ma na celu określenie ilości wody zużytej na cele inne niż bytowo-gospodarcze tj.: ogrodnicze, rolne, produkcyjne/ technologiczne, hodowlane lub inne. Aby określić ilość powstających ścieków na danym obiekcie należy od wskazań wodomierza głównego odliczyć wskazanie dodatkowego podlicznika. Z różnicy wskazań tych wodomierzy naliczana będzie przez JZWiK S.A. opłata za odprowadzanie ścieków. Montaż wodomierza na wodę bezpowrotnie zużytą jest możliwy dopiero po podpisaniu umowy na odprowadzanie ścieków z przedmiotowego obiektu.

1Uzyskanie zapewnienia dostaw wody oraz odbioru ścieków wraz z warunkami technicznymi podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

Właściciel nieruchomości chcący zamontować dodatkowy wodomierz powinien w pierwszej kolejności wystąpić do JZWiK S.A. z odpowiednim wnioskiem o zgodę oraz wydanie warunków technicznych zabudowy zestawu wodomierzowego na wodę bezpowrotnie zużytą.

 

Wniosek powinien zawierać następujące dane:

Dane wnioskodawcy

Dane lokalizacyjne przedmiotowej nieruchomości

Określenie miejsca zabudowy przedmiotowego wodomierza

Przeznaczenie wody bezpowrotnie zużytej

Czytelny podpis wnioskodawcy

Do wniosku należy dołączyć mapę sytuacyjną lokalizacji obiektu, w którym przewidziano zabudowę wodomierza oraz uproszczony schemat technologiczny wykorzystania wody bezpowrotnie zużytej w przypadku zabudowy wodomierza do celów produkcyjnych lub technologicznych. Powyższy wniosek należy złożyć na kancelarii w Biurze Obsługi Klienta. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do rozmowy z pracownikiem Wydziału Technicznego (Biuro Obsługi Klienta JZWiK S.A. lub telefonicznie pod nr 32 4787759). JZWiK S.A. odpowiada na powyższe wnioski do 14 dni.

2Otwarcie zlecenia na nadzór nad zabudową i odbiór wodomierza na wodę bezpowrotnie zużytą

Po uzyskaniu zgody na montaż wodomierza należy przed rozpoczęciem prac związanych z zabudową wodomierza zlecić JZWiK S.A. nadzór – ustalenie miejsca zabudowy wodomierza oraz odbiór - sprawdzenie prawidłowości zainstalowania i oplombowanie urządzenia. Wniosek inwestora na otwarcie zlecenia należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta.

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących spraw technicznych, zapraszamy do rozmowy z pracownikiem Wydziału Technicznego JZWiK S.A.

  

Szczegółowych informacji na powyższy temat udzieli Państwu:

  • Piotr Pawlak, telefon: 32 47 87 778, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3Nadzór nad zabudową wodomierza na wodę bezpowrotnie zużytą

Termin nadzoru (ustalenie miejsca zabudowy wodomierza na wodę bezpowrotnie zużytą) można ustalić telefonicznie lub bezpośrednio w Dziale Sprzedaży JZWiK S.A.

4Montaż wodomierza na wodę bezpowrotnie zużytą

Za zamontowanie wodomierza odpowiada inwestor.

5Odbiór wodomierza na wodę bezpowrotnie zużytą

Termin odbioru (sprawdzenie prawidłowości zainstalowania i oplombowanie urządzenia) można ustalić telefonicznie lub bezpośrednio w Dziale Sprzedaży JZWiK S.A.

 

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących umów, zapraszamy do kontaktu z pracownikami Działu Sprzedaży JZWiK S.A. 

 

Szczegółowych informacji na powyższy temat udzielą Państwu:

  • Renata Margas, telefon 32 47 87 732, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Katarzyna Mazur, telefon 32 47 87 754, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.