– Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Informacja

W wyniku powodzi po stronie czeskiej doszło do uszkodzenia wodociągu przesyłającego wodę dla mieszkańców Jastrzębia-Zdroju. Od 15.09.2024 korzystamy wyłącznie z wody dostarczanej przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Jest to sprawdzony dostawca z którym Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A. współpracuje od wielu lat. Z wody produkowanej w GPW S.A. korzystają ościenne miejscowości, a łącznie ponad 3,5 miliona mieszkańców aglomeracji śląskiej.

Woda, która obecnie płynie w naszych kranach, pochodzi z eksploatowanego od wielu lat źródła, wykorzystywanego do zasilania m.in. północnych części Jastrzębia-Zdroju. Woda jest regularnie badana zarówno przez służby GPW S.A. jak i JZWiK S.A. Spełnia wszystkie normy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi i jest w pełni bezpieczna do spożycia!

Bieżące raporty z badań wody znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej JZWiK S.A.

Dostępne są różne metody podpisywania dokumentów elektronicznych. Polecamy bezpłatną i bezpieczną metodę jaką jest podpisanie dokumentu elektronicznego podpisem zaufanym. Skorzystać z niej może każdy posiadacz profilu zaufanego.

Podpis zaufany to podpis elektroniczny, który jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem własnoręcznym.

Instrukcja podpisywania i wysyłania dokumentów elektronicznych (wersja tekstowa znajduje się niżej)

Aby podpisać i wysłać dokument elektronicznie:

Na naszej stronie w zakładce Jak załatwić sprawę? prosimy wyszukać odpowiedni formularz, wypełnić go i zapisać na dysku

Następnie prosimy wejść na stronę mObywatel i kliknąć przycisk ‘Wybierz dokument z dysku’

Gdy otworzy się strona profilu zaufanego, należy zalogować się na swoje konto (jeżeli profil zaufany był założony przez bankowość elektroniczną, przy logowaniu prosimy wybrać logotyp swojego banku)

Następnie należy postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na ekranie. System wygeneruje plik w formacie ‘xml’ w którym zawarty będzie podpis elektroniczny

Po kliknięciu przycisku ‘Pobierz’, podpisany dokument zostanie zapisany w formacie ‘xml’ na dysku lokalnym

Podpisany i pobrany dokument ‘xml’ można wysłać na dwa sposoby:

e-mailem na adres: kancelaria@jzwik.pl

za pomocą platformy mObywatel/ePUAP wysyłając pismo ogólne z załączonym, podpisanym dokumentem ‘xml’

Uwaga! JZWiK S.A. nie ma dostępu do żadnych danych podawanych systemie mObywatel. Zarówno logowanie, jak i podpisywanie dokumentów odbywa się w całości poza systemami naszej firmy.

Powrót na górę strony