– Zgłoszenie odczytu wodomierza

Szanowni Państwo,
w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo do 18 kwietnia 2021 wizyta w biurze obsługi klienta będzie możliwa jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu, a kasa będzie nieczynna. Poniżej zamieszczamy numery telefonów, pod którymi możecie Państwo uzyskać informacje w konkretnych sprawach:
– 324787778 – umawianie terminów wizyt w Dziale Technicznym (sprawy związane z kwestiami technicznymi)
– 324787754, 324787732, 324787702 – umawianie terminów wizyt w Dziale Sprzedaży (sprawy związane z umowami, wodomierzami i odczytami)
– 324717640 – zgłaszanie awarii
– 324787700 – zamówienie beczkowozu
W pozostałych sprawach zachęcamy do kontaktu z kancelarią – 324787777. Pracownik skieruję rozmowę do odpowiedniego działu.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.

Odczyt wodomierza można zgłosić: telefonicznie (668863111), pocztą e-mail (odczyty@jzwik.pl), logując się do Internetowego Biura Obsługi lub osobiście w siedzibie naszej firmy.

Informujemy, że wodomierze główne, zamontowane przez JZWiK S.A. są odczytywane zdalnie i nie ma potrzeby podawania ich stanów.

Stan wodomierza można odczytać samodzielnie. Cyfry, wskazujące ilość metrów sześciennych są oznaczone kolorem czarnym (na grafice poniżej cyfry te znajdują się w obramowaniu). Podając odczyt wodomierza prosimy uwzględniać wyłącznie pełne metry sześcienne.

Wodomierz

Odczyty wodomierzy własnych powinny być podawane w miesiącu, w którym miało miejsce zużycie wody z ujęcia własnego (studni) lub wody bezpowrotnie zużytej.

Powrót na górę strony