– Zgłoszenie odczytu wodomierza

Informacja

W wyniku powodzi po stronie czeskiej doszło do uszkodzenia wodociągu przesyłającego wodę dla mieszkańców Jastrzębia-Zdroju. Od 15.09.2024 korzystamy wyłącznie z wody dostarczanej przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Jest to sprawdzony dostawca z którym Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A. współpracuje od wielu lat. Z wody produkowanej w GPW S.A. korzystają ościenne miejscowości, a łącznie ponad 3,5 miliona mieszkańców aglomeracji śląskiej.

Woda, która obecnie płynie w naszych kranach, pochodzi z eksploatowanego od wielu lat źródła, wykorzystywanego do zasilania m.in. północnych części Jastrzębia-Zdroju. Woda jest regularnie badana zarówno przez służby GPW S.A. jak i JZWiK S.A. Spełnia wszystkie normy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi i jest w pełni bezpieczna do spożycia!

Bieżące raporty z badań wody znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej JZWiK S.A.

Odczyt wodomierza można zgłosić: telefonicznie (668863111), pocztą e-mail (odczyty@jzwik.pl), logując się do Internetowego Biura Obsługi lub osobiście w siedzibie naszej firmy.

Informujemy, że wodomierze główne, zamontowane przez JZWiK S.A. są odczytywane zdalnie i nie ma potrzeby podawania ich stanów.

Stan wodomierza można odczytać samodzielnie. Cyfry, wskazujące ilość metrów sześciennych są oznaczone kolorem czarnym (na grafice poniżej cyfry te znajdują się w obramowaniu). Podając odczyt wodomierza prosimy uwzględniać wyłącznie pełne metry sześcienne.

Wodomierz

Odczyty wodomierzy własnych powinny być podawane w miesiącu, w którym miało miejsce zużycie wody z ujęcia własnego (studni) lub wody bezpowrotnie zużytej.

Powrót na górę strony