– Zgłoszenie awarii

Szanowni Państwo,
w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo do 18 kwietnia 2021 wizyta w biurze obsługi klienta będzie możliwa jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu, a kasa będzie nieczynna. Poniżej zamieszczamy numery telefonów, pod którymi możecie Państwo uzyskać informacje w konkretnych sprawach:
– 324787778 – umawianie terminów wizyt w Dziale Technicznym (sprawy związane z kwestiami technicznymi)
– 324787754, 324787732, 324787702 – umawianie terminów wizyt w Dziale Sprzedaży (sprawy związane z umowami, wodomierzami i odczytami)
– 324717640 – zgłaszanie awarii
– 324787700 – zamówienie beczkowozu
W pozostałych sprawach zachęcamy do kontaktu z kancelarią – 324787777. Pracownik skieruję rozmowę do odpowiedniego działu.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.

W przypadku wystąpienia awarii sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej fakt ten prosimy zgłaszać telefonicznie (324717640, telefon całodobowy) lub osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa.

Dokonując zgłoszenia prosimy o podanie adresu lub krótkiego opisu miejsca wystąpienia awarii.

Awarie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej występujące na instalacji wewnętrznej należy zgłaszać zarządcy budynku.

Powrót na górę strony