– Zgłoszenie reklamacji

Informacja

W wyniku powodzi po stronie czeskiej doszło do uszkodzenia wodociągu przesyłającego wodę dla mieszkańców Jastrzębia-Zdroju. Od 15.09.2024 korzystamy wyłącznie z wody dostarczanej przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. Jest to sprawdzony dostawca z którym Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A. współpracuje od wielu lat. Z wody produkowanej w GPW S.A. korzystają ościenne miejscowości, a łącznie ponad 3,5 miliona mieszkańców aglomeracji śląskiej.

Woda, która obecnie płynie w naszych kranach, pochodzi z eksploatowanego od wielu lat źródła, wykorzystywanego do zasilania m.in. północnych części Jastrzębia-Zdroju. Woda jest regularnie badana zarówno przez służby GPW S.A. jak i JZWiK S.A. Spełnia wszystkie normy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi i jest w pełni bezpieczna do spożycia!

Bieżące raporty z badań wody znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej JZWiK S.A.

Każdy Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji dotyczących sposobu wykonywania przez Przedsiębiorstwo umowy, w szczególności ilości i jakości świadczonych usług oraz wysokości opłat za te usługi.

Przedsiębiorstwo informuje, że reklamacja może zostać złożona pisemnie i rozpatrywana jest przez zarząd Przedsiębiorstwa lub przez osobę przez zarząd upoważnioną. W miarę możliwości odpowiedzi udzielane są niezwłocznie lub w terminie 14 dni od daty rejestracji. Przy sprawach wymagających dodatkowych ustaleń i wyjaśnień czas wydłuża się do 30 dni. Przedsiębiorstwo zapewnia możliwość porozumiewania się w następujący w sposób:

  • korespondencyjnie na adres: Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A., ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
  • telefonicznie: 32 47 87 777
  • drogą mailową: kancelaria@jzwik.pl
  • bezpośrednio: Biuro Obsługi Klienta, ul. Podhalańska 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój
Powrót na górę strony