– Internetowe Biuro Obsługi

Szanowni Państwo,
w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo do 18 kwietnia 2021 wizyta w biurze obsługi klienta będzie możliwa jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu, a kasa będzie nieczynna. Poniżej zamieszczamy numery telefonów, pod którymi możecie Państwo uzyskać informacje w konkretnych sprawach:
– 324787778 – umawianie terminów wizyt w Dziale Technicznym (sprawy związane z kwestiami technicznymi)
– 324787754, 324787732, 324787702 – umawianie terminów wizyt w Dziale Sprzedaży (sprawy związane z umowami, wodomierzami i odczytami)
– 324717640 – zgłaszanie awarii
– 324787700 – zamówienie beczkowozu
W pozostałych sprawach zachęcamy do kontaktu z kancelarią – 324787777. Pracownik skieruję rozmowę do odpowiedniego działu.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.

Internetowe Biuro Obsługi umożliwia wszystkim zainteresowanym załatwienie sprawy związanej z rozliczeniem usług wodociągowo – kanalizacyjnych przez internet.

Klienci korzystający z Internetowego Biura Obsługi mogą m.in.:

  • otrzymywać faktury w formie elektronicznej,
  • kontrolować rozrachunki,
  • przeglądać historię wskazań wodomierza,
  • przekazywać odczyty,
  • analizować zużycie wody oraz ilość odprowadzonych ścieków.

Klienci rozliczani na podstawie wodomierza głównego JZWiK S.A. oraz korzystający z Internetowego Biura Obsługi są obciążani niższą opłatą abonamentową (zgodnie z aktualną taryfą).

Logowanie lub założenie konta w Internetowym Biurze Obsługi ->>

Powrót na górę strony