– Internetowe Biuro Obsługi

Biuro obsługi klienta oraz kasa są czynne. Prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa.
Przypominamy o konieczności zabezpieczenia wodomierzy przed działaniem niskich temperatur.

Internetowe Biuro Obsługi umożliwia wszystkim zainteresowanym załatwienie sprawy związanej z rozliczeniem usług wodociągowo – kanalizacyjnych przez internet.

Klienci korzystający z Internetowego Biura Obsługi mogą m.in.:

  • otrzymywać faktury w formie elektronicznej,
  • kontrolować rozrachunki,
  • przeglądać historię wskazań wodomierza,
  • przekazywać odczyty,
  • analizować zużycie wody oraz ilość odprowadzonych ścieków.

Klienci rozliczani na podstawie wodomierza głównego JZWiK S.A. oraz korzystający z Internetowego Biura Obsługi są obciążani niższą opłatą abonamentową (zgodnie z aktualną taryfą).

Logowanie lub założenie konta w Internetowym Biurze Obsługi ->>

Powrót na górę strony