– Jakość Roku

Szanowni Państwo,
w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo do 18 kwietnia 2021 wizyta w biurze obsługi klienta będzie możliwa jedynie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu, a kasa będzie nieczynna. Poniżej zamieszczamy numery telefonów, pod którymi możecie Państwo uzyskać informacje w konkretnych sprawach:
– 324787778 – umawianie terminów wizyt w Dziale Technicznym (sprawy związane z kwestiami technicznymi)
– 324787754, 324787732, 324787702 – umawianie terminów wizyt w Dziale Sprzedaży (sprawy związane z umowami, wodomierzami i odczytami)
– 324717640 – zgłaszanie awarii
– 324787700 – zamówienie beczkowozu
W pozostałych sprawach zachęcamy do kontaktu z kancelarią – 324787777. Pracownik skieruję rozmowę do odpowiedniego działu.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i dziękujemy za zrozumienie.

W roku 2013 Firma otrzymała tytuł „Jakość Roku 2013” w kategorii ekologia oraz specjalne wyróżnienie „Jakość Roku Złoto”, którym honorowane są firmy zdobywające tytuł ”Jakość Roku” po raz trzeci. W roku 2011 otrzymaliśmy Srebrną Statuetkę, a po raz pierwszy nagrodą „Jakość Roku” zostaliśmy wyróżnieni w roku 2010.

Tytuł ten, przyznawany przez Ekspertów Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A., otrzymaliśmy z uwagi na wysokie standardy działalności w odniesieniu do następujących kryteriów:

  • skuteczna realizacja przyjętej polityki jakości;
  • pozytywny odbiór działalności firmy przez klientów, pracowników oraz otoczenie społeczne;
  • przejrzystość stosowanych procedur zapewniających firmie sprawne funkcjonowanie;
  • wysoki stopień zaangażowania kadry w osiąganie celów jakościowych;
  • dbałość o zapewnienie najwyższej jakości usług;
  • efektywność zarządzania organizacją;
  • nieustanne dążenie do optymalizacji pracy; 
Powrót na górę strony